01 febreiro 2020

Espiña sen rosa de Sés

'Espiña sen rosa', primeiro adianto do novo álbum de Sés

Este single mestúrase o mellor de Sés con guitarras, baterías, pandeireta. "Un auténtico hit que ten como eixo a loita feminista, ánima a levantarse, a romper as mordazas, a ser una mesma".

A cantante galega presentou o seu novo tema o 31 de xaneiro, do seu sétimo traballo discográfico 'Liberar as arterias'.  

Letra: Eu son espiña sen rosa para o lobo e o chacal desde o teito de cristal que non me queiran sorrir prefiro ser herba mala que camelia para lucir Mentira de brazo aberto é cadea con colar eu son espiña sen rosa para o lobo e o chacal hai que querer ver primeiro para ser quen de mirar E ninguén que me ambicione nin que me permita ser nin facer leña da árbore que a hiena fai caer para vivir en liberdade hai que ser mala muller Para vivir en liberdade hai que ser mala muller a pirámide romper e a mordaza queimar quen queira flores do campo que as vaia apañar ............................................................ 

Maria Xosé Silvar (Voz, guitarra eléctrica e pandeireta) Tito Calviño (Guitarra eléctrica) Gravado nos Estudios BRUAR no outono de 2019.

Ningún comentario: