24 febreiro 2018

LINGUA

Poema de Marica Campo

Eu son esas mulleres e eses homes
cantos vos deron terra,sangue e vida,
leite que vos criou,paixón e forza
para estar vós mesmos fronte ao mundo.
Eu son cal alma enteira deste pobo,
amasada en mil séculos de loita.

As miñas palabras saben da loita,
de rapaces e de rapazas,de mulleres e homes
de mágoas e ledicias
Para non vos perderdes polo mundo
precisades alimentar a súa forza.

Porque son coma o mar
eterna e forte,inmensa e indómabel,sempre loitando
salpicando de soños o ancho mundo
Se en min é longa e larga a súa vida,
porque a miña existencia é a do pobo.

Mais pendura o meu ser na voz do pobo,
sobe ou mingua coa dela miña forza,
a medidas da súa é miña vida
nas nosas mans.
a mesma loita.
Eu resido na boca deses homes
e mulleres que me erguen fronte ao mundo. 
 

Ningún comentario: