18 febreiro 2021

Pelenuca - NA GALIZA EM GALEGO #Fase2

Hip hop de Peneluca II: NA GALIZA EM GALEGO #Fase2

  Segundo tema da maqueta #Fase2. Agosto 2020

Brais Merelas - Grabaçom e mestura 

Elvira Romero- Videoclipe 

VINTAGEMAN - Instrumental 

Alguns dos vídeos utilizados forom sacados da canle de Galiza Contrainfo, do Día das Letras Galegas (2017) e da manifestaçom em contra de Galicia Bilíngüe (2009).

 Letra: 

Caminhando pola rua dim-me conta dumha cousa, faz dez anos nom havia o que agora: nenas jogando no parque e passando na bola, mas numha língua de fora. E a quem se lhe bota a culpa agora? Goberno espanhol que decidiu por nós, políticas lingüísticas jogando em contra, falta de soberanía para tomar decissons…? Num futuro contaremos aos netos historias dumha língua chamada galego, e mentres tanto falantes en descenso, e já choraremos, já choraremos. Nom sejas parva, fala galego às nenas, logo virám as penas. Os prejuízos perseguem-nos mas nós correremos máis rápido. Eu canto em galego, idioma dos meus pais, que marche daqui quem nom queira escuitar. Eu canto em galego porque som da Galiza, e que tape as orelhas quem nom goste desta língua. A minha, única e oficial. Nada de autonómica nem regional. Nada de conflito institucional: levámo-lo ás ruas, para ganhar. Temos direito a vivir na nossa língua sem trabas, co bilinguismo nom me enganas: oficialidade só para o galego. O espanhol que o falem em espanha. Temos umha língua internacional, da Galiza a Moçambique, do Brasil a Portugal. E muitos países máis, e há quem canta espanhol para triunfar (xd) Está claro, nom o nego, querem matar o galego. Se o futuro da língua está nas súas mans, o importante aquí é cortar polo sam. Eu canto em galego, idioma dos meus pais, que marche daqui quem nom queira escuitar. Eu canto em galego porque som da Galiza, e que tape as orelhas quem nom goste desta língua. Eu canto em galego, idioma dos meus pais, que marche daqui quem nom queira escuitar e que tape as orelhas quem nom goste de ouvir política, a minha música sempre combativa. 

 DEFENDE A TÚA LÍNGUA!

Ningún comentario: