18 febreiro 2021

PELENUCA: Repaso #Fase2

 Hip hop de Peneluca II: Repaso #Fase2

 

 Primeiro tema da #Fase2, maqueta totalmente grabada e mesturada por Brais Merelas dende o armário da minha habitaçom.

 Letra: 

Ideias na cabeça que dam voltas todo o tempo, mas a mim ninguém me ensinou a estruturar pensamentos, escuito o beat e solto o que vou vendo, umhas veces rápido e outras máis lento. Aprendendo e lendo críticas, atendendo e ouvindo muito rap, asistindo a festis e concertos sempre que mo permitam o tempo e o peto. E nom me meto, nom me meto nada como muito uns grolos e um par de caladas. Tento coidar-me que so há umha vida, para fazer rap nom preciso falar de farinha nem falar de pistolas que nom toquei na vida, creastes umha personagem e vivides numha mentira, e di-me ti, que tes de interesante? Se quitas as pintas pagadas polos papis. E di-me ti, que nos vas contar? Se so ceivando machismo pola boca sabes rimar. E di-me meu, que tes de diferente aos pijos dos que rajas nos teus temas sempre? Las Ninyas del Corro já o dixerom: vestides as mesmas marcas e consumides o mesmo veleno e credes-vos innovadores, revolucionários. So sodes cópias cutres de quatro americanos! Isto nom é beef é um repaso, quitando caretas a um feixe de paiasos. Isto nom é rap, nem é nada, é umha tipa sem muita ideia que nom quere estar calada. Eu nom vinhem aquí para desmontar nada, mas fóde-me ver que o que triunfa é umha farsa, muito bocas, muito trepas, que por tres minutos de fama vende à família e colegas. E agora virám com que o rap nom é política. O hip hop sempre foi rebeldía. Que nom venda tanto nom é meu problema, só sodes rebeldes se vos quita os petas a polícia. Eu som fiel as minhas ideias de verdade, a camisola que levo representa a minha identidade, nom é estilismo, nom é umha moda, vos muito logo antifascista e logo a tratar mal às moças. Eu nom som cantante, nom tenho ritmaço, só escrevo temas para quem queira escuita-los, e na Galiza, que menos que em galego! nom me pidas muito pero o mínimo já o tenho. Assím que ti que cantas espanhol, quita o "GZ" do nome, faz-me o favor, nom presumas da terra se nom luitas polo idioma, que te escuitem os de fora se nom cantas para nós. Isto nom é beef é um repaso, quitando caretas a um feixe de paiasos. Isto nom é rap, nem é nada, é umha tipa sem muita ideia que nom quere estar calada. Isto nom é beef é um temaço, quitando caretas a um feixe de paiasos. Que se de por aludido quem queira, em escuitar as críticas eu pido-me primeira!


Ningún comentario: